Кошик
344 відгуків
promo_banner
+380 (63) 233-73-03
+380 (44) 233-73-03
ProSport
Кошик

Велосипед MONDRAKER SUPER FOXY CARBON R 29" T-M, Carbon / Desert Grey / Orange (2023/2024)

Велосипед MONDRAKER SUPER FOXY CARBON R 29" T-M, Carbon / Desert Grey / Orange (2023/2024)
  • Велосипед MONDRAKER SUPER FOXY CARBON R 29" T-M, Carbon / Desert Grey / Orange (2023/2024), фото 2
  • Велосипед MONDRAKER SUPER FOXY CARBON R 29" T-M, Carbon / Desert Grey / Orange (2023/2024), фото 3
  • Велосипед MONDRAKER SUPER FOXY CARBON R 29" T-M, Carbon / Desert Grey / Orange (2023/2024), фото 4

242 000 

  • В наявності
  • Код: 10.23142
+380 (63) 233-73-03
  • +380 (44) 233-73-03
Велосипед MONDRAKER SUPER FOXY CARBON R 29" T-M, Carbon / Desert Grey / Orange (2023/2024)Велосипед MONDRAKER SUPER FOXY CARBON R 29" T-M, Carbon / Desert Grey / Orange (2023/2024)
242 000 
В наявності
+380 (63) 233-73-03
  • +380 (44) 233-73-03
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Ендуро-велосипед Mondraker Super Foxy Carbon R

Ще з моменту заснування концепція Forward Geometry запатентована компанією Mondrakerrue велосипедистам явна перевага. Тепер, у моделі Superfoxy, вона поєднується з довжиною однієї підвіскою і великими 29-дюймовими колесами, що дає змогу байку долати дуже складні зони без негативних наслідків для райдера. Хоч його геометрія й не така радикальна, порівнюючи із сучасними конкурентами, проте байк однаково має деякі переваги.

Сучасна конструкція рами

Треба почати з витонченої карбонової рами з ходом задньої підвіски 160 мм, яка складається з двох коротких ланок, що стискають амортизатор знизу та зверху. Ця технологія називається Zero Suspension System і містить перероблену сучасну кінематику й амортизатор із великим ходом, що гарантує підвіску м'який хід.

Корпус рами виготовлений за виробничою концепцією Stealth Air full Carbon, яка передбачає формування унікального силуету рами із сучасним, витонченим дизайном. У цьому процесі шари карбону укладаються вручну, що дає змогу їх правильно сконцентрувати у відповідальних місцях. Цей підхід дає змогу досягти максимальної жорсткості та легкості рами. Зверніть увагу, що стійки заднього трикутника також були посилені, проте це не вплинуло на вагу велосипеда.

На етапі розроблення рами інженери враховували і побажання райдерів, які були втілені в концепції Forward Geometr, що так само дало змогу розробити геометрію, яка підходить для ефективного педалювання як на рівних ділянках, так і на затяжних спусках. Досягнуте це було завдяки подовженому передньому трикутнику рами та коротким заднім пір'ям. Вони забезпечують стабільність на спусках і підвищену маневровість між перешкодами відповідно, а попередньо встановлений дропер дає змогу адаптуватися до змінного рельєфу без потреби спешування з велосипеда.

Як завершальний штрих варто зазначити підвищений захист самого корпусу. Під каретковим вузлом встановлений захисний карбоновий щит, а на правому пере є гумова вставка — вони оберігають раму від ударів, що захищає покриття від від відколів. Всі інтерфейси також проведені всередині корпусу, що надає велосипеду більше ергономічності, а самим компонентам більше захисту від негативних погодних умов і механічних пошкоджень.

Здорове серце підвіски

Підвіска велосипеда функціонує завдяки задньому амортизаторуÖhlins TTX і потужній виделці Fox 38 29 Float FIT GRIP EVOL Performance. Шарніри підвіски працюють на промислових підшипниках закритого типу, захищених від води, бруду та піску. Вони також дуже стійкі до сильних навантажень завдяки міцним матеріалам і високопрецизійній обробці. Завдяки вищезазначеним компонентам досягається максимальна продуктивність підвіски на дуже складних гірських зонах і технічних трасах, а завдяки всіляким надбудовам ви з легкістю підберете ідеальні параметри роботи під ваги під свої потреби.

Амортизатор Öhlins TTX Air зроблений згідно з метричною системою, що забезпечує повну взаємозамінність пристроїв на сучасних велосипедах. Він обладнаний ущільнювачами з низьким коефіцієнтом тертя для збільшення плавності роботи підвіски, проте його основна перевага полягає в технології TTX. Ця технологія ґрунтується на використанні двох трубок — внутрішньої та зовнішньої — для керування потоком олії, що дає змогу ефективніше контролювати хід підвіски та її роботу в різних умовах. Внутрішня трубка в народі називається "робочою", а зовнішня — "резервуарною". Завдяки їм поліпшується відгук амортизатора на дрібних нерівностях і забезпечується найкраща адаптація до індивідуального стилю катання. Як надбудова самої підвіски варто зазначити регулювання стиснення і відскоку, а також настроювання жорсткості роботи.

Повітряна амортизаційна вилка Fox Float FIT GRIP EVOL Performance, встановлена спереду, обладнана фірмовою технологією демпфування FIT GRIP (Fox Isolated Technology). Ця система була розроблена для ізоляції робочої оливи від можливого потрапляння повітря, що може спричинити зменшення ефективності демпфування. Технологія GRIP ґрунтується на використанні шайби з отворами, через які виходить олія, що підтримує стабільність роботи демпфера, даючи змогу досягти кращого контролю над підвіскою в різних умовах катання. Для оброблення нерівностей використовується повітряна пружина з регулюванням жорсткості, а її основним центром слугує технологія EVOL, яка забезпечує плавну реакцію вилки на дрібні нерівності. Ноги діаметром 38 мм забезпечують підвищену жорсткість і надійність навіть під час екстремальних навантажень.

Надійна й ефективна 12-швидкісна трансмісія

Трансмісія на 12 швидкостей складається з компонентів Sram GX — наступного за рівнем рішення, яке забезпечує не тільки всі переваги широкого діапазону передач, а й додає міцності та надійності самим компонентам. Цей групсет часто використовується на простих велосипедах для даунхілу, що робить його ефективним на жорстких спусках і приземлях, проте самі компоненти не можуть похвалитися низькою вагою. Задній перемикач працює безперебійно й тихо завдяки вбудованій системі утримання ланцюга, а система шатунів спереду відрізняється від бюджетніших серій великою кількістю технологій на борту. Технологія X-Sync збільшує натяг ланцюга з мінімальним зносом, тертям і шумом, а завдяки технології SuperBoost+ забезпечується сумісність із ще ширшими покришками. Керування перемиканням здійснюється комфортною тригерною манеткою з прямим підведенням троса, завдяки якому забезпечується миттєвий відгук і чітка робота перемикача.

Високопродуктивні гідравлічні гальма

За гальмування відповідають потужні чотирипоршневі дискові гідравлічні гальма Sram CODE R у поєднанні з великими роторами 200 мм у діаметрі. Це нова варіація легендарної моделі з неймовірною потужністю й малою вагою, які вже завоювали популярність в екстремальному катанні в особливо складних умовах. Каліпери гальм зроблені з кованого алюмінію й мають підвищений бар'єр перегрівання супорту, що дає змогу долати складні затяжні спуски. Додаткову стійкість до високої температури забезпечує фірмова олива DOT 5.1 і теплові екрани Heat Shield. На саму ж ефективність роботи та підвищену модуляцію впливає фірмовий бачок Piggyback, відсікувальні бульбашки повітря, а також немає мертвої зони SwingLink. Плавність ходу ручок навіть під навантаженням забезпечується завдяки вбудованим підшипникам, а точний контроль перебивного від важелів до каліперів зусилля гарантується завдяки технології DirectLink.

Високопродуктивні колеса

Колеса діаметром 29 дюймів складаються з потужних і стійких до підвищених навантажень ободів з алюмінію, що мають двошарову конструкцію, стійку до сильних ударів і утворення вісімок. Обертаються вони на втулках від бренда e*thirteen, зроблених за стандартом Boost, завдяки якому забезпечується вища надійність і підвищена жорсткість із за великої ширини. Кріпляться вони до фреймсета високоміцними наскрізними осями, стійкими до екстремальних навантажень. За контакт із поверхнею відповідають круті покришки від бренда Maxxis.

Передня покришка належить до серії Assegai, яка використовувалася відомим райдером Грегом Міннааром, який заповнив світовий кубок UCI по даунхілу. Як ви вже могли зрозуміти, ця покришка належить саме до цієї дисципліни, що говорить про високу ефективність самого байка на складних спусках і вильотах. Сам протектор обладнаний великими брудовими шипами, які зачепляться за будь-які поступки на різних різновидах гірської місцевості.

Задня покришка Dissector була розроблена спільно з австралійським перегонником дисципліни даунхіл Троєм киданом. Вона покликана мінімізувати опір коченню в сумі зі збереженням керованості велосипедом на поворотах. Покришка досить універсальна, проте повністю розкривається на складних ділянках траси завдяки агресивному протектору.

Обидва колеса вже з заводу готові до переобладнання безкамерно, що збільшить їхню ефективність і знизить вагу, а також зробить несприйнятливими до більшості проколів.

Основні
ВиробникMondraker
  • Ціна: 242 000 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner