KTM Prowler Master — високоякісний двопідвісний велосипед від знаменитого світового бренда, який призначений для прихильників екстремальної їзди на спеціально підготовлених гірських трасах. Байк зібраний на основі фірмової рами KTM з провідними технологіями бренда на борту. Він має гальмівну систему, дванадцяти швидкісних груп, Shimano Deore XT M8100-M6100 та преміальну амортизацію FOX, які в сумі з карбоновою рамою роблять його ідеальним варіантом для Enduro і All Mountain.
Легша, на відміну від алюмінієвої, карбонова рама має ще низку переваг, крім ваги. По-перше, вона ремонтопридатна, навіть якщо ви її розіб'єте, її завжди можна зібрати в спеціалізованих майстернях. Водночас після відновлення вона не втрачає своїх властивостей. У KTM Prowler використовується відома технологія Straight Line Link (SLL), яка не має опори на дропауті, у такий спосіб забезпечуючи максимальну жорсткість задньої частини велосипеда. У поєднанні з Horstrink (Чортерихважною підвіскою) досягається висока чутливість до невеликих вібрацій і ефективне поглинання сильних ударів. Раме KTM, як і рам інших виробників, характерне внутрішнє проведення тросів і гідроліній. Такий підхід захищає елементи керування від зношування внаслідок потрапляння на них опадів або випадкових ударів об перешкоди.
Підвіска працює на вилці FOX 36 Float Rhytm і амортизаторі FOX Float DPX2 Performance Elite. Міцна вилка має збільшену відстань між осями. Це дає змогу використовувати товстіші покришки для точного керування в непередбачуваних умовах ендуро-трас. Вилка обладнана повітряною пружиною Float, що забезпечує приголомшливу плавність ходу, а демпфер Grip має масу всіляких налаштувань, як-от поступове блокування вилки, настроювання низькошвидкісного стиснення, високошвидкісне регулювання демпфування відскоку та низькошвидкісне регулювання відскоку. Унаслідок правильно підібраних параметрів вилка здатна відпрацьовувати найагресивніші траси.
Амортизатор поєднує в собі характеристики моделі Float X2 і легкість керування, як у DPS, що робить його чудовим варіантом для тривалих і агресивних навантажень. FOX Float DPX2 Performance Elite має трипозиційне регулювання компресії: відкрите, середнє та жорстке. У відкритому режимі доступне настроювання стиснення повітряної пружини в межах 10 значень (клаців). Повітряна пружина Float легка та чутлива до нерівностей. Вона поглинає навіть незначні удари, незалежно від ваги перегонника або ступеня тиску.
Для задоволення найвимогливіших і найуважніших велосипедистів, на байк встановлена нова група компонентів Shimano Deore XT M8100 і M6100. Компоненти зберегли більшість переваг від попередніх серій XT, але також увібрали в себе багато нового від професійнішої серії XTR M9100. Група насамперед створена для професійних спортсменів, і спортсменів-аматорів у дисциплінах Cross-Country, Trail і Enduro, які з кожним днем стають усе відомішими та популярнішими. Використання стандартизованих кріплень дає змогу комбінувати компоненти з різними групами обладнання, що безсумнівно дає простір для експериментів.
Шатуни однойменної серії мають інтегровану вісь каретки Hollowtech II та систему прямого монтажу зірок Direct Mount. Самі ж зірки зроблені з використанням технології Dynamic Chain Engagement + з різною шириною зубців (narrow/wide). Такий підхід дає змогу запобігти підкиданню ланцюга на складних ділянках траси, а також стабілізує роботу трансмісії. Якісна касета із широким діапазоном перемикання 10-51T має функцію Hyperglide +, що дає можливість тихо та швидко перекидати ланцюг зірками. Ланцюг також плавно переміщається касетою, має високий ступінь зчеплення із зірками та високий рівень стабілізації. Задній перемикач Deore XT RD-M8100-SGS обладнаний технологією Shimano Shadow RD+, яка також знижує окиснення ланцюга, а ролики на 13 зубів роблять роботу перемикача тихішою та точнішою.
За перемикання передач відповідають шифтери з технологією монтажу Ispec-ev. Технологія забезпечує бічне й обертальне регулювання для кращої та комфортнішої посадки перемикача на кермі, водночас досягається повна сумісність із гальмівними ручками. Гумова накладка на важелях і двосторонній хід робить перемикання ще комфортнішим. Шифтер обладнаний функцією Multi-release, яка дає змогу швидко скинути швидкість на різких гірських перепадів.
Гальмівні каліпери у модифікації Trail/Enduro мають чотири поршня, що гарантує беззаперечну роботу на складних ділянках, де дуже важлива безпека та можливість різкого гальмування. Конструкція ротора з монтажем на павуку, краще поглинає надлишкове тепло та розсіює його через охолоджувальні ребра. Результатом є ефективніше гальмування, а колодки зношуються повільніше. Водночас самі колодки так само мають свої радіатори, що тільки збільшує ефективність охолодження.
Гальмівні ручки, на відміну від старих серій, отримали менше вільного ходу, що надає їм більшої ефективності. Технологія швидшого підведення Shimano Servo Wave дає змогу вже на початку руху важеля забезпечити чималу потужність за невеликого зусилля. Водночас велика частина ходу важеля ще залишається, щоб можна було додати потужності. Ручки також обладнані гвинтом регулювання вільного ходу для простого настроювання гальм.
Колеса KTM Comp Trail дуже міцні та створені для важких умов, а завдяки бустовим втулкам, на них встановлені ширші покришки. Жорсткість коліс водночас у рази вища, ніж у втулок без Boost модифікації, оскільки збільшений кут між спицями істотно впливає на цей параметр у кращий бік. Покришки Onza Porcupine White Edition мають не тільки помітний білий колір, але й сучасний малюнок протектора, який поєднує в собі високе зчеплення з поверхнею, низький опір коченню й кращу у своєму класі довговічність. Вілсет також готовий до безкамерного використання.
Завершальним штрихом у загальній ідеальній картині виступає дропер KTM Team. Він дає змогу миттєво адаптуватися під зміну ситуації на дорозі, через зміну підіймання сідла лише одним рухом пальця руки.
Клас навантаження й застереження:
KTM Prowler 1964 підходить для руху на спусках зі швидкістю не вище ніж 40 км/год,
за умови, що стрибки не перевищують висоту 120 см. Велосипеди цієї категорії міцніші та надійніші, вони здатні долати складнішу місцевість із великими перешкодами та стрибками через більший хід підвіски. Увага, утримуйтеся від використання велосипеда за рамками меж заявленого цільового призначення. Якщо ігнорування рекомендацій призведе до зламання обладнання, виробник має право відмовити в сервісному обслуговуванні.
Рама
|
Prowler 29" Performance Carbon SLL-LT, Підвіска ходом: 150 мм / M-8606
|
Розмір рами
|
M
|
Вилка
|
FOX 36 Float 29“ Rhytm
|
Тип вилки
|
Повітряна, 160 мм
|
Амортизатор
|
FOX Float DPX2 Performance Elite з 3-позиційним регулюванням компресії, 230 x 65 мм
|
Тип амортизатора
|
Повітряний
|
Хід амортизатора/Підвіски
|
150 мм
|
Вынос
|
KTM Team Trail 35
|
Кермо
|
KTM Team Trail 35, Підйом: 25 Ширина: 800 мм
|
Грипси
|
Ergon GE10 Evo, Ергономічні
|
Кермова колонка
|
KTM Team drop/in 1.1/8“-1.5“
|
Кількість швидкостей
|
12 скоростей (1x12)
|
Перемикач задній
|
Shimano Deore XT M8100-12 SGS, Технологія Shadow+
|
Ручки перемикання
|
Shimano Deore XT M8100-12
|
Система шатунів
|
Shimano Deore XT M8120
|
Передня зірка
|
Shimano Deore XT M8120 30 зубців
|
Касета
|
Shimano Deore XT M6100-12 діапазоном 10-51T
|
Цепь
|
Shimano Deore XT M6100-12
|
Тип гальм
|
Дискові гідравлічні
|
Переднє гальмо
|
Shimano Deore XT M6100, Чотирипоршневий
|
Заднє гальмо
|
Shimano Deore XT M6120, Чотирипоршневий
|
Передний ротор
|
Shimano RT64 CL 203 мм
|
Задний ротор
|
Shimano RT64 CL 180 мм
|
Підсідельний штир
|
Дропер KTM Team
|
Сідло
|
Ergon SM10 Enduro Comp Men
|
Вилсет
|
Переднє: KTM Comp Trail 29 CL 622 x 30 мм, Втулка: 110 мм, Вісь: 15 мм, Заднє: KTM Comp Trail 29 CL 622x30 мм, Втулка: 148-12 мм Комплект готовий до безкамерного використання, Зроблений компанією DT Swiss
|
Покришки
|
Передня: Onza Porcupine White Edition 62-622 мм Задня: Onza Porcupine White Edition 62-622 мм, Готові до безкамерного використання
|
Вага, кг
|
14,2 кг (Без педалей)
|
Максимальне навантаження
|
120 кг (з урахуванням екіпірування)
|